"OutletBaby" internetinės parduotuvės sąlygos
kuriame, be kita ko, pateikiamos sutarčių sudarymo per Parduotuvę taisyklės, svarbiausia informacija apie Pardavėją, Parduotuvę ir vartotojų teises.
TEKSTINĖ KNYGA
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Susisiekimas su Pardavėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Apsipirkimas parduotuvėje
§ 5 Mokėjimai
§ 6 Užsakymų vykdymas
§ 7 Teisė atsisakyti sutarties
§ 8 Teisės atsisakyti sutarties išimtys
§ 9 Skundai
§ 10 Asmens duomenys
§ 11 Išlygos
1 priedas: Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma
§ 1 APIBRĖŽIMAI
Darbo dienos - dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas Lenkijoje.
Civilinis kodeksas - 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso įstatymas.
Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
Akademija - atskiromis taisyklėmis reglamentuota nemokama Parduotuvės (elektroniniu būdu teikiamos paslaugos) funkcija, kurios dėka kiekvienas Parduotuve besinaudojantis subjektas gali susikurti savo individualią paskyrą.
Pirkėjas - kiekvienas iš Parduotuvės perkantis subjektas.
Privilegijuotas pirkėjas - Pirkėjas, kuris yra vartotojas arba Privilegijuotas verslininkas.
Privilegijuotas verslininkas - fizinis asmuo, kuris su Pardavėju sudaro sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ar jos verslo veikla, tačiau kuri jam ar jai nėra profesinio pobūdžio.
Surinkimo punktas - punktas, esantis adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
Reglamentas - šios taisyklės.
Parduotuvė - Pardavėjo valdoma OutletBaby internetinė parduotuvė adresu https://outletbaby.lt.
Pardavėjas - Anita Kujawa, verslininkė, vykdanti ūkinę veiklą pavadinimu Anita Kujawa, įregistruota Centriniame registre ir informacijoje apie ūkinę veiklą, kurią vykdo ministras, atsakingas už ekonomiką ir Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą tvarkymą, NIP 6060038771, REGON Nr. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznanė.
Vartotojų teisių įstatymas - 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymas.
§ 2 KREIPIMASIS Į PARDAVĖJĄ
- Pašto adresas: Dworcowa 53, 62-001 Chludowo
- El. pašto adresas: shop@outletbaby.lt
- Telefon: +48516028885
- Prekių grąžinimo adresas (atsisakius sutarties): Lithuanian National Post Grąžinimo pristatymo kodas - 95970421, R. Kalantos g. 59 52304 Kaunas Lithuania
- Deklaruojamų prekių išsiuntimo adresas: Lithuanian National Post Grąžinimo pristatymo kodas - 95970421, R. Kalantos g. 59 52304 Kaunas Lithuania
§ 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI
- Kad Parduotuvė tinkamai veiktų, jums reikės:
- įrenginio su interneto prieiga
- žiniatinklio naršyklės, kuri palaiko JavaScript ir slapukus.
- Norint pateikti užsakymą Parduotuvėje, be 1 dalyje nurodytų reikalavimų, būtina turėti aktyvią el. pašto dėžutę.
§ 4 APSIPIRKIMAS PARDUOTUVĖJE
- Parduotuvėje nurodytos produktų kainos yra bendros produkto kainos.
- Pardavėjas nurodo, kad bendrą užsakymo kainą sudaro Parduotuvėje nurodyta produkto kaina ir, jei taikoma, prekių pristatymo išlaidos.
- Pasirinktą prekę reikia įtraukti į parduotuvės krepšelį.
- Tuomet Pirkėjas iš Parduotuvėje pateiktų variantų pasirenka prekių pristatymo būdą ir apmokėjimo už užsakymą būdą bei pateikia duomenis, reikalingus pateiktam užsakymui įvykdyti.
- Užsakymas pateikiamas, kai Pirkėjas patvirtina jo turinį ir sutinka su Taisyklėmis ir sąlygomis.
- Užsakymo pateikimas yra tas pats, kas sutarties tarp pirkėjo ir pardavėjo sudarymas.
- Pirkėjas gali užsiregistruoti Parduotuvėje, t. y. susikurti joje Paskyrą, arba pirkti neužsiregistravęs, pateikdamas savo duomenis kiekvienam atskiram užsakymui.
§ 5 MOKĖJIMAI
- Pirkėjo pasirinkimu už užsakymą galite sumokėti:
- per mokėjimo platformą:
- PayU
- PayPal
- grynaisiais pinigais asmeninio prekių atsiėmimo metu.
- per mokėjimo platformą:
- Jei pasirinktas mokėjimas per "PayU" mokėjimo platformą, internetinių mokėjimų paslaugų teikėjas yra "PayU S.A.".
- Pardavėjas informuoja, kad tais atvejais, kai mokėjimo būdai, kuriuose laukelis, skirtas įvesti mokėjimui atlikti reikalingus duomenis, atsiranda iš karto po užsakymo pateikimo, apmokėti užsakymą galima tik iš karto po užsakymo pateikimo.
- Pirkdamas iš Parduotuvės Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas naudotų elektronines sąskaitas faktūras. Pirkėjas turi teisę atšaukti savo sutikimą.
§ 6 SUTARTIES VYKDYMAS
- Pristatymo laikas nurodytas parduotuvėje.
- Jei Pirkėjas pasirinko išankstinį užsakymo apmokėjimą, Pardavėjas užsakymą įvykdys, kai jis bus apmokėtas.
- Jei Pirkėjas vienu užsakymu įsigyja produktus, kurių pagaminimo terminai skiriasi, užsakymas bus įvykdytas per terminą, taikomą produktui, kurio pagaminimo terminas yra ilgiausias.
- Iš Parduotuvės įsigyti produktai pristatomi - priklausomai nuo to, kokį pristatymo būdą pasirinko Pirkėjas:
-
Courier
-
- Pirkėjas gali atsiimti prekes asmeniškai prekių surinkimo punkte jo darbo valandomis.
- Jei pirkėjas pasirenka atsiimti prekes asmeniškai, prekės bus paruoštos atsiimti nurodytą pristatymo dieną.
§ 7 TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
- Privilegijuotas pirkėjas turi teisę per 14 dienų, nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties, sudarytos su Pardavėju per Parduotuvę, vadovaudamasis Taisyklių ir sąlygų 8 dalimi.
- Atšaukimo laikotarpis baigiasi po 14 dienų nuo datos:
- nuo tos dienos, kai Pirmenybinis pirkėjas perėmė prekes arba kai prekes perėmė trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė Pirmenybinis pirkėjas;
- nuo tos dienos, kai Pirmenybinis pirkėjas perėmė paskutines prekes, partiją ar dalį arba kai trečioji šalis, kuri nėra vežėjas ir kurią nurodė Pirmenybinis pirkėjas, perėmė paskutines prekes, partiją ar dalį, jei sutartis apima nuosavybės teisės į kelias prekes, kurios pristatomos atskirai, partijomis ar dalimis, perdavimą.
- Kad privilegijuotasis pirkėjas galėtų pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, jis turi informuoti Pardavėją, naudodamasis Taisyklių ir sąlygų 2 dalyje nurodyta informacija, apie savo sprendimą atsisakyti sutarties nedviprasmišku pareiškimu (pvz., paštu arba el. paštu išsiųstu laišku).
- Privilegijuotasis pirkėjas gali pasinaudoti pavyzdine atsisakymo forma, esančia Taisyklių ir sąlygų pabaigoje, tačiau tai nėra privaloma.
- Kad būtų laikomasi sutarties atsisakymo termino, privilegijuotam pirkėjui pakanka nusiųsti informaciją apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos.
- PASITRAUKIMO PASEKMĖS
- Atsisakymo nuo sudarytos sutarties atveju Pardavėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas buvo informuotas apie Pirmenybinio pirkėjo sprendimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, grąžina Pirmenybiniam pirkėjui visus iš jo gautus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirmenybinis pirkėjas pasirinko kitokį pristatymo būdą nei Pardavėjo siūlomas pigiausias įprastas pristatymo būdas).
- Pardavėjas grąžina mokėjimą, naudodamasis ta pačia mokėjimo priemone, kurią Pirmenybinis pirkėjas naudojo pirminiame sandoryje, nebent Pirmenybinis pirkėjas sutinka kitaip; tokiu atveju Pirmenybinis pirkėjas nepatiria jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.
- Jei Pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti prekių iš Pirmenybės pirkėjo, Pardavėjas gali sulaikyti kompensacijos išmokėjimą tol, kol gaus prekes arba kol jam bus pateiktas jų grąžinimo įrodymas, atsižvelgiant į tai, kuris įvykis įvyks anksčiau.
- Pardavėjas prašo grąžinti prekes nurodytu adresu: Dworcowa 53, 62-001 Chludowo nedelsiant ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pirmenybinis pirkėjas informavo Pardavėją apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą. Termino laikomasi, jei Pirmenybinis pirkėjas atsiunčia prekes nepasibaigus 14 dienų laikotarpiui.
- Privilegijuotasis pirkėjas padengia tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.
- Privilegijuotasis pirkėjas atsako tik už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl prekių naudojimo kitaip, nei buvo būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
- Jei prekės dėl savo pobūdžio negali būti siunčiamos atgal įprastu būdu paštu, Pirmenybės pirkėjas taip pat turės padengti tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas. Apie numatomą šių išlaidų dydį Pardavėjas informuos privilegijuotąjį Pirkėją prekių aprašyme Parduotuvėje arba pateikdamas užsakymą.
- Jei reikia grąžinti pinigus už Pirkėjo su privilegijuota mokėjimo kortele atliktą sandorį, Pardavėjas grąžins pinigus į tai mokėjimo kortelei priskirtą banko sąskaitą.
§ 8 ATSISAKYMO TEISĖS IŠIMTYS
- Taisyklių ir sąlygų 7 straipsnyje nurodyta teisė atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties netaikoma sutarčiai:
- kurioje sutarties dalykas yra neperdirbta prekė, pagaminta pagal privilegijuoto pirkėjo specifikacijas arba skirta jo individualiems poreikiams tenkinti;
- kurioje sutarties dalykas yra greitai gendanti prekė arba prekė, kurios galiojimo laikas trumpas;
- kurioje sutarties dalykas yra prekė, pristatoma užklijuotoje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos sumetimų, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- kad atlikimo objektas yra prekė, kuri po pristatymo dėl savo prigimties tampa neatskiriamai sujungta su kitais daiktais;
- kad atlikimo objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, pristatomos užplombuotoje pakuotėje, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
- kuriuose tiekiami laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai, išskyrus prenumeratos sutartį;
- kuriuose kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali atsirasti iki sutarties atsisakymo termino pabaigos.
-
§ 9 SKUNDAI
I BENDROSIOS NUOSTATOS
- Pardavėjas atsako privilegijuotam pirkėjui už sutarties vykdymo atitiktį, kaip numatyta visuotinai taikomuose įstatymuose, įskaitant visų pirma Vartotojų teisių įstatymo nuostatas.
- Pardavėjas prašo pateikti skundus Taisyklių ir sąlygų 2 dalyje nurodytu pašto arba elektroniniu adresu.
- Jei gaminiui suteikiama garantija, informaciją apie garantiją ir jos sąlygas rasite parduotuvėje.
- Skundai dėl Parduotuvės veiklos turėtų būti siunčiami el. pašto adresu, nurodytu Taisyklių ir sąlygų 2 dalyje.
- Pardavėjas į skundą atsakys per 14 dienų nuo jo gavimo.
II PRIORITETINIAI PIRKĖJAI
- Towary
- Prekių neatitikimo sutarčiai atveju privilegijuotasis pirkėjas turi galimybę pasinaudoti Vartotojų teisių įstatymo 5a straipsnyje nustatytomis teisėmis.
- Pardavėjas atsako už bet kokią prekių neatitiktį sutarčiai, egzistavusią pristatymo metu ir nustatytą per dvejus metus nuo to laiko, išskyrus atvejus, kai prekių galiojimo laikas, kaip nustatė Pardavėjas, jo teisiniai pirmtakai ar jų vardu veikiantys asmenys, yra ilgesnis.
- Remdamasis Vartotojų teisių įstatymo nuostatomis, privilegijuotas pirkėjas bet kuriuo atveju gali reikalauti:
- pakeisti prekę,
- ištaisyti prekę.
- Be to, privilegijuotas pirkėjas gali pateikti pareiškimą:
- sumažinti kainą,
- atsisakyti sutarties
- pardavėjas atsisakė užtikrinti prekių atitiktį sutarčiai pagal Vartotojų teisių įstatymo 43d straipsnio 2 dalį;
- pardavėjas neužtikrino prekių atitikties sutarčiai pagal Vartotojų teisių įstatymo 43d straipsnio 4-6 dalis. Vartotojų teisių įstatymo 4-6 str. nuostatas;
- prekių neatitikimas sutarčiai tęsiasi, nepaisant to, kad Pardavėjas bandė užtikrinti prekių atitiktį sutarčiai;
- prekių neatitikimas sutarčiai yra toks reikšmingas, kad pateisina kainos sumažinimą arba sutarties atsisakymą prieš tai nepasinaudojus Vartotojų teisių įstatymo 43d str. Vartotojų teisių įstatymo 43d straipsnyje;
- iš Pardavėjo pareiškimo ar aplinkybių aišku, kad jis per protingą laiką ar be nepagrįstų nepatogumų privilegijuotam Pirkėjui neužtikrins prekių atitikties sutarčiai.
- Jei prekės turi būti taisomos ar keičiamos, Pirkėjas turi sudaryti sąlygas Pardavėjui naudotis prekėmis. Pardavėjas savo sąskaita atsiima prekes iš prioritetinio pirkėjo.
- Privilegijuotasis pirkėjas negali atsisakyti sutarties, jei prekių neatitikimas sutarčiai yra nereikšmingas.
- Šiame skyriuje nurodyto sutarties atsisakymo atveju (dėl prekių) Pirmenybės pirkėjas nedelsdamas grąžina prekes Pardavėjui Pardavėjo sąskaita adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo. Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo arba jų grąžinimo įrodymo Pardavėjas grąžina Pirmenybės pirkėjui sumokėtą kainą.
- Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prioritetinio pirkėjo pareiškimo dėl kainos sumažinimo gavimo dienos, grąžina prioritetiniam pirkėjui sumas, mokėtinas pasinaudojus teise sumažinti kainą.
- Neteisminės skundų nagrinėjimo ir žalos atlyginimo procedūros
- Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda vartotojo laukiamo rezultato, vartotojas gali pasinaudoti, inter alia:
- tarpininkavimu, kurį vykdo vietos kompetentinga Provincijos prekybos inspekcija, kuriai turėtų būti pateiktas prašymas tarpininkauti. Paprastai procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- tarpininkavimas, vykdomas teritoriškai kompetentingo nuolatinio taikaus vartotojų teismo, veikiančio prie Provincijos prekybos inspekcijos, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą taikiame teisme. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- nemokamą savivaldybės arba rajono vartotojų teisių apsaugos kontrolieriaus pagalbą;
- internetinę ODR platformą galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
-
III PIRKĖJAI, IŠSKYRUS PRIVILEGIJUOTUOSIUS PIRKĖJUS
- Prekių defekto atveju pirkėjas, kuris nėra privilegijuotasis pirkėjas, turi galimybę pareikšti pretenziją dėl nekokybiškų prekių remdamasis Civiliniame kodekse reglamentuota garantija.
- Pagal Civilinį kodeksą Pirkėjas, kuris nėra privilegijuotas verslininkas, netenka teisių pagal garantiją, jei jis neapžiūrėjo prekių įprastu tokios rūšies prekėms laiku ir būdu ir nepranešė Pardavėjui apie defektą nedelsiant, o jei defektas paaiškėjo tik vėliau - jei jis nepranešė Pardavėjui nedelsiant po jo nustatymo. Pranešimo apie defektą išsiuntimo iki galutinio termino pakanka, kad būtų laikomasi pirmiau nurodyto termino.
- Pirkėjas, kuris nėra privilegijuotas pirkėjas, pasinaudodamas garantija, Civilinio kodekso sąlygomis gali:
- pateikti pareiškimą dėl kainos sumažinimo,
- Esminio defekto atveju - pateikti pareiškimą dėl sutarties atsisakymo,
- reikalauti pakeisti prekes prekėmis be defektų,
- reikalauti pašalinti defektą.
- Jei, norint išnagrinėti skundą, būtina pristatyti nekokybiškas prekes Pardavėjui, Pirkėjas, kuris nėra Pirmenybinis pirkėjas, privalo pristatyti prekes adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
- Siekiant išvengti abejonių, Pardavėjas pažymi, kad 11.5 punkto nuostata taikoma Pardavėjo atsakomybei Pirkėjui, kuris nėra Pirmenybinis pirkėjas, dėl skundo.
- Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda vartotojo laukiamo rezultato, vartotojas gali pasinaudoti, inter alia:
§ 10 ASMENS DUOMENYS
- Pirkėjo asmens duomenų, kuriuos jis pateikia naudodamasis Parduotuve, valdytojas yra Pardavėjas. Išsamią informaciją apie Pardavėjo atliekamą asmens duomenų tvarkymą - įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus - galima rasti Parduotuvėje esančioje privatumo politikoje - dėl skaidrumo principo, įtvirtinto Europos Parlamento ir Tarybos (ES) Bendrajame reglamente dėl duomenų apsaugos - "RODO".
- Pardavėjo atliekamo Pirkėjo duomenų, kuriuos Pirkėjas pateikė pirkdamas Parduotuvėje, tvarkymo tikslas - įvykdyti užsakymus. Šiuo atveju asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra:
- sutartis arba veiksmai, kurių Pirkėjo prašymu imtasi siekiant ją sudaryti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas),
- pardavėjo teisinė prievolė, susijusi su apskaita (RODO 6 straipsnio 1 dalies c punktas), ir
- pardavėjo teisėtas interesas, kurį sudaro duomenų tvarkymas siekiant nustatyti, tirti arba apginti galimus reikalavimus (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
- Duomenis Pirkėjas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini sutarčiai sudaryti. Duomenų nepateikimas užkerta kelią sudaryti sutartį Parduotuvėje.
- Pirkėjo duomenys, pateikti perkant Parduotuvėje, bus tvarkomi tol, kol:
- Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis nustoja galioti;
- Pardavėjas nebeturi teisinės prievolės, įpareigojančios jį tvarkyti Pirkėjo duomenis;
- išnyksta galimybė Pirkėjui ar Pardavėjui reikšti pretenzijas, susijusias su Parduotuvėje sudaryta sutartimi;
- priimamas Pirkėjo prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo - tuo atveju, kai duomenų tvarkymo pagrindas buvo pagrįstas Pardavėjo interesas
- Pirkėjas turi teisę reikalauti:
- prieigos prie savo asmens duomenų,
- jų ištaisymo,
- ištrynimo,
- apribojimo tvarkyti duomenis,
- perdavimo kitam duomenų valdytojui
ir taip pat teisę: - bet kada nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su konkrečia Pirkėjo situacija - kad su juo susiję asmens duomenys būtų tvarkomi, remiantis CK 6.5 str. RODO 6 str. 1 d. f punktu (t. y. teisėtais interesais, kurių siekia Pardavėjas)
- Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju, naudodamasis Taisyklių ir sąlygų 2 dalyje nurodyta informacija.
- Jei Pirkėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, jis gali pateikti skundą Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui.
§ 11 IŠLYGOS
- Draudžiama Pirkėjui teikti neteisėtą turinį.
- Kiekvienas Parduotuvėje pateiktas užsakymas yra atskira sutartis, todėl reikia atskirai sutikti su Taisyklėmis ir sąlygomis. Sutartis sudaroma užsakymo įvykdymo laikui ir tikslui.
- Sutartys, sudaromos remiantis Taisyklėmis, sudaromos lenkų kalba.
- Galimo ginčo su Pirkėju, kuris nėra Pirmenybinis pirkėjas, atveju jurisdikciją turi Pardavėjo registruotos buveinės kompetentingas teismas.
- Bet kokia Pardavėjo atsakomybė Pirkėjui, kuris nėra Pirmenybinis pirkėjas, dėl sudarytos sutarties yra ribojama - neviršijant įstatymų nustatytų ribų - Pirkėjo pateikto užsakymo, dėl kurio buvo sudaryta sutartis, suma ir 1 metų laikotarpiu nuo šios sutarties sudarymo.
Taisyklių priedas Nr. 1
Toliau pateikiama pavyzdinė sutarties atsisakymo forma, kurią vartotojas ar privilegijuotasis prekiautojas gali naudoti arba nenaudoti:
.
Šabloninė sutarties atsisakymo forma
(pildoma ir grąžinama tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)
Anita Kujawa
ul. Dworcowa 53, 62-001 Chludowo
adresas el. paštu: shop@outletbaby.lt
- Aš / mes(*) ..................................................................... šiuo pranešimu(*) informuoju(*) apie savo atsisakymą nuo šių prekių(*) / šių paslaugų(*) pirkimo-pardavimo sutarties:
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Sutarties data(*)/priėmimo data(*)
..............................................................................................................................................................................
- Vartotojo (-ų)/privilegijuotos (-ų) įmonės (-ių) pavadinimas:
..............................................................................................................................................................................
- Vartotojo (-ų)/privilegijuotos (-ų) įmonės (-ių) adresas:
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.
.............................................................................................
Vartotojo (-ų)/verslininko (-ų)
(tik jei forma pateikiama popieriuje)
Data ............................................
(*) Atitinkamai išbraukti.
Sąskaitos sąlygos
"OutletBaby" parduotuvėje
TEKSTINĖ KNYGA
§ 1 Apibrėžtys
§ 2 Susisiekimas su paslaugų teikėju
§ 3 Techniniai reikalavimai
§ 4 Paskyra
§ 5 Skundai
§ 6 Asmens duomenys
§ 7 Atsakomybės apribojimas
§ 1 APIBRĖŽIMAI
Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.
Paskyra - Taisyklėse ir sąlygose reglamentuota nemokama Parduotuvės funkcija (paslauga), kuria naudodamasis Klientas gali susikurti individualią paskyrą Parduotuvėje.
Paslaugų gavėjas - bet kuris subjektas, susikūręs Paskyrą arba suinteresuotas susikurti Paskyrą.
Paslaugų gavėjas - Paslaugų gavėjas, kuris yra Vartotojas arba fizinis asmuo, sudaręs su Paslaugų teikėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine komercine veikla, bet ne su jo profesine veikla.
Taisyklės - šios Paskyros taisyklės ir sąlygos.
Parduotuvė - Paslaugų teikėjo valdoma "OutletBaby" internetinė parduotuvė, esanti adresu https://outletbaby.lt
Paslaugų teikėjas - Anita Kujawa, verslininkė, vykdanti ūkinę veiklą pavadinimu Anita Kujawa, įregistruota Centriniame registre ir informacijoje apie ūkinę veiklą, kurią vykdo ministras, atsakingas už ekonomiką ir Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę veiklą tvarkymą, NIP 6060038771, REGON Nr. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
§ 2 KONTAKTAS SU PASLAUGŲ TEIKĖJU
- Pašto adresas: Dworcowa 53, 62-001 Chludowo
- El. pašto adresas: shop@outletbaby.lt
- Telefon: +48516028885
§ 3 TECHNINIAI REIKALAVIMAI
- Tinkamam paskyros veikimui ir nustatymui reikia:
- aktyvios el. pašto paskyros
- prietaiso su interneto prieiga
- žiniatinklio naršyklės, palaikančios JavaScript ir slapukus
§ 4 SĄSKAITA
- Paskyros sukūrimas yra visiškai savanoriškas ir priklauso nuo Paslaugų gavėjo valios.
- Paskyroje Klientui suteikiamos papildomos galimybės, pavyzdžiui, peržiūrėti Kliento parduotuvėje pateiktų užsakymų istoriją, patikrinti užsakymo būseną arba redaguoti Kliento duomenis.
- Norėdami susikurti paskyrą, turite užpildyti atitinkamą Parduotuvėje esančią formą.
- Sukūrus Paskyrą, tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo sudaroma neterminuota sutartis dėl Paskyros naudojimo Taisyklėse ir sąlygose nurodytomis sąlygomis.
- Klientas gali bet kada atšaukti Paskyrą nepatirdamas jokių išlaidų.
- Norėdami atšaukti Paskyrą, turite išsiųsti atšaukimą Paslaugų teikėjui el. pašto adresu: shop@outletbaby.lt, dėl to Paskyra bus nedelsiant ištrinta, o Paskyros naudojimo sutartis nutraukta.
§ 5 SKUNDAI
- Skundai dėl paskyros veikimo turėtų būti siunčiami el. pašto adresu shop@outletbaby.pl.
- Paslaugų teikėjas skundą išnagrinės per 14 dienų.
Skundų sprendimo ir pretenzijų nagrinėjimo procedūros. - Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda vartotojo laukiamo rezultato, vartotojas gali pasinaudoti, inter alia:
- tarpininkavimu, kurį vykdo vietos kompetentinga Provincijos prekybos inspekcija, kuriai turėtų būti pateiktas prašymas dėl tarpininkavimo. Paprastai ši procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- tarpininkavimas, kurį vykdo vietos kompetentingas nuolatinis taikus vartotojų teismas, veikiantis prie Provincijos prekybos inspekcijos, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą taikiame teisme. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- nemokamą savivaldybės arba rajono vartotojų teisių apsaugos ombudsmeno pagalbą;
- internetinę ODR platformą galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 ASMENS DUOMENYS
- Naudodamasis Paskyra Kliento pateiktų asmens duomenų valdytojas yra Paslaugų teikėjas. Išsami informacija apie Paslaugų teikėjo atliekamą asmens duomenų tvarkymą, įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus, pateikiama Parduotuvėje esančioje privatumo politikoje - dėl skaidrumo principo, įtvirtinto Europos Parlamento ir Tarybos (ES) Bendrajame duomenų apsaugos reglamente - "RODO".
- Kliento duomenų tvarkymo tikslas - tvarkyti Paskyrą. Šiuo atveju asmens duomenų tvarkymo pagrindas yra paslaugų teikimo sutartis arba veiksmai, kurių imamasi Kliento prašymu, siekiant sudaryti tokią sutartį (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas), taip pat Paslaugų teikėjo teisėtas interesas tvarkyti duomenis siekiant nustatyti, pareikšti arba apginti galimus reikalavimus (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
- Duomenis Paslaugų gavėjas teikia savanoriškai, tačiau jie būtini Paskyrai išlaikyti. Duomenų nepateikimas reiškia, kad Paslaugų teikėjas negalės teikti Paskyros tvarkymo paslaugos.
- Kliento duomenys bus tvarkomi tol, kol:
- Klientas arba Paslaugų teikėjas Kliento prašymu ištrins Paskyrą
- išnyks Kliento arba Paslaugų teikėjo galimybė reikšti su Paskyra susijusius reikalavimus;
- bus priimtas Kliento prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo - kai tvarkymo pagrindas buvo Paslaugų teikėjo teisėtas interesas
- Paslaugų gavėjas turi teisę reikalauti:
- prieigos prie savo asmens duomenų,
- jų ištaisymo,
- ištrynimo,
- apribojimo tvarkyti,
- perdavimo kitam duomenų valdytojui
ir taip pat teisę: - bet kada nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su konkrečia Paslaugų gavėjo situacija - kad su juo susiję asmens duomenys būtų tvarkomi, remiantis Paslaugų gavėjo asmens duomenų tvarkymo įstatymo 2 str. RODO 6 str. 1 d. f punktu (t. y. teisėtais interesais, kurių siekia Paslaugų teikėjas).
- Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Klientas turėtų kreiptis į Paslaugų teikėją.
- Jei Paslaugų gavėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, jis gali pateikti skundą Duomenų apsaugos institucijos pirmininkui.
§ 7 IŠLYGOS
- Klientui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
- Sąskaitos sutartis sudaroma lenkų kalba.
- Esant 4 dalyje nurodytoms svarbioms priežastims, Paslaugų teikėjas turi teisę pakeisti Sąlygas.
- Svarbios priežastys, nurodytos 3 dalyje, yra:
- būtinybė pritaikyti Parduotuvę prie teisės aktų, taikomų Parduotuvės veikimui;
- pagerinti teikiamų paslaugų saugumą;
- pakeisti Paskyros funkcionalumą, dėl kurio reikia keisti Taisykles ir sąlygas.
- Apie planuojamą Taisyklių ir sąlygų pakeitimą Klientas bus informuotas ne vėliau kaip prieš 7 dienas iki pakeitimo įsigaliojimo el. paštu, išsiųstu Paskyrai priskirtu adresu.
- Jei Klientas nesutinka su planuojamu pakeitimu, Klientas turėtų informuoti Paslaugų teikėją, išsiųsdamas atitinkamą pranešimą Paslaugų teikėjo el. pašto adresu shop@outletbaby.pl, todėl Sutartis dėl Paskyros naudojimo bus nutraukta nuo planuojamo pakeitimo įsigaliojimo dienos arba anksčiau, jei Klientas to pageidauja.
- Jei Klientas neprieštarauja planuojamam pakeitimui iki jo įsigaliojimo, laikoma, kad jis su juo sutinka, ir tai nėra kliūtis ateityje nutraukti sutartį.
- Galimo ginčo su neprivilegijuotu klientu atveju kompetentingas teismas bus teismas, kurio jurisdikcijai priklauso paslaugų teikėjo registruota buveinė.
Naujienlaiškio teikimo sąlygos
"OutletBaby" parduotuvės
SUDĖTIS
§ 1 Apibrėžimai
§ 2 Naujienlaiškis
§ 3 Skundai
§ 4 Asmens duomenys
§ 5 Baigiamosios nuostatos
§ 1 APIBRĖŽIMAI
Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso įstatymo nuostatose.
Naujienlaiškis - nemokamai elektroninėmis priemonėmis teikiama paslauga, kurios dėka Klientas gali elektroninėmis priemonėmis gauti iš Paslaugų teikėjo iš anksto užsakytus pranešimus, susijusius su Parduotuve, įskaitant informaciją apie pasiūlymus, akcijas ir naujienas Parduotuvėje.
Parduotuvė - Paslaugų teikėjo valdoma "OutletBaby" internetinė parduotuvė adresu https://outletbaby.lt
Paslaugos gavėjas - bet kuris subjektas, besinaudojantis naujienlaiškio paslauga.
Privilegijuotas klientas - klientas, kuris yra vartotojas arba fizinis asmuo, sudaręs su Paslaugų teikėju sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, bet ne profesinio pobūdžio jam.
Paslaugų teikėjas - Anita Kujawa, verslininkė, vykdanti veiklą pavadinimu Anita Kujawa, įrašyta į Centrinį verslo veiklos ir informacijos registrą, tvarkomą ministro, atsakingo už ekonomiką ir Centrinio verslo veiklos ir informacijos registro tvarkymą, NIP 6060038771, REGON Nr. 385391700, ul. Młyńska 5/9, 61-729 Poznań
§ 2 Naujienlaiškis
- Klientas gali savanoriškai naudotis naujienlaiškio paslauga.
- Norint naudotis naujienlaiškio paslauga, reikia įrenginio su naujausios versijos interneto naršykle, palaikančia "JavaScript" ir slapukus, turinčio prieigą prie interneto ir aktyvią el. pašto dėžutę.
- Pagal šią paslaugą siunčiami el. laiškai bus siunčiami el. pašto adresu, kurį Klientas nurodė užsiregistruodamas naujienlaiškio prenumeratai.
- Norėdamas sudaryti sutartį ir užsiregistruoti naujienlaiškio paslaugai gauti, Klientas pirmiausia atitinkamoje Parduotuvės vietoje nurodo savo el. pašto adresą, kuriuo pageidauja gauti naujienlaiškio siunčiamus pranešimus. Užsiregistravus Naujienlaiškio paslaugai, paslaugų sutartis sudaroma neribotam laikui ir Paslaugų teikėjas pradeda teikti paslaugą Klientui - atsižvelgiant į 5 skirsnį.
- Kad naujienlaiškio paslauga būtų tinkamai vykdoma, Klientas privalo nurodyti teisingą savo el. pašto adresą.
- Kaip naujienlaiškio dalis siunčiamuose pranešimuose bus pateikta informacija apie galimybę atsisakyti prenumeratos ir nuoroda, kuria galima atsisakyti prenumeratos.
- Klientas gali bet kada atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos, nenurodydamas jokios priežasties ir nepatirdamas jokių išlaidų, pasinaudodamas 6 dalyje nurodyta galimybe arba išsiųsdamas pranešimą Paslaugų teikėjo el. pašto adresu: shop@outletbaby.lt
- Jei Klientas pasinaudoja naujienlaiškio prenumeratos atsisakymo nuoroda arba išsiunčia žinutę su prašymu atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos, sutartis dėl šios paslaugos teikimo bus nedelsiant nutraukta.
§ 3 Skundai
- Apie skundus dėl naujienlaiškio reikėtų pranešti Paslaugų teikėjui el. pašto adresu: shop@outletbaby.lt
- Paslaugų teikėjas atsakys į skundą per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos.
Juridiniai skundų ir pretenzijų nagrinėjimo atvejai. - Jei skundų nagrinėjimo procedūra neduoda rezultato, kurio tikisi Klientas, kuris yra Vartotojas, jis gali pasinaudoti, inter alia:
- tarpininkavimu, kurį vykdo vietos kompetentinga Provincijos prekybos inspekcija, kuriai turi būti pateiktas prašymas dėl tarpininkavimo. Paprastai ši procedūra yra nemokama. Inspekcijų sąrašą rasite čia: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- tarpininkavimas, kurį vykdo vietos kompetentingas nuolatinis taikus vartotojų teismas, veikiantis prie Provincijos prekybos inspekcijos, kuriam turėtų būti pateiktas prašymas nagrinėti bylą taikiame teisme. Paprastai bylos nagrinėjimas yra nemokamas. Teismų sąrašą galima rasti adresu: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- nemokamą savivaldybės arba rajono vartotojų teisių apsaugos ombudsmeno pagalbą;
- internetinę ODR platformą galima rasti adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 Asmens duomenys
- Kliento pateiktų asmens duomenų, susijusių su naujienlaiškio prenumerata, valdytojas yra Paslaugų teikėjas. Išsamią informaciją apie Paslaugų teikėjo atliekamą asmens duomenų tvarkymą - įskaitant kitus duomenų tvarkymo tikslus ir pagrindus, taip pat duomenų gavėjus - galima rasti Privatumo politikoje, kurią galima rasti Parduotuvėje - dėl skaidrumo principo, įtvirtinto Europos Parlamento ir Tarybos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (ES) - "RODO".
- Kliento duomenų tvarkymo tikslas - siųsti naujienlaiškį. Asmens duomenų tvarkymo pagrindas šiuo atveju yra paslaugų sutartis arba veiksmai, kurių imtasi Kliento prašymu, siekiant ją sudaryti (RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktas), taip pat teisėtas Paslaugų teikėjo interesas, kurį sudaro duomenų tvarkymas siekiant nustatyti, pareikšti arba apginti galimus reikalavimus (RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktas).
- Duomenis Klientas pateikia savanoriškai, tačiau jie yra būtini naujienlaiškio paslaugai teikti. Nepateikus duomenų, Paslaugų teikėjas negalės teikti šios paslaugos.
- Kliento duomenys bus tvarkomi tol, kol:
- Klientas atsisakys naujienlaiškio prenumeratos;
- Klientas arba Paslaugų teikėjas nebegalės pareikšti su naujienlaiškiu susijusių pretenzijų;
- Kliento prieštaravimas dėl jo asmens duomenų tvarkymo bus priimtas - kai duomenų tvarkymo pagrindas buvo Paslaugų teikėjo teisėtas interesas
- Paslaugų gavėjas turi teisę reikalauti:
- prieigos prie savo asmens duomenų,
- jų ištaisymo,
- ištrynimo,
- apribojimo tvarkyti,
- perdavimo kitam duomenų valdytojui
ir taip pat teisę: - bet kada nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi dėl priežasčių, susijusių su konkrečia Paslaugų gavėjo situacija - kad su juo susiję asmens duomenys būtų tvarkomi, remiantis Paslaugų gavėjo asmens duomenų tvarkymo įstatymo 2 str. RODO 6 str. 1 d. f punktu (t. y. teisėtais interesais, kurių siekia Paslaugų teikėjas).
- Norėdamas pasinaudoti savo teisėmis, Klientas turėtų susisiekti su Paslaugų teikėju.
- Jei Paslaugų gavėjas mano, kad jo duomenys tvarkomi neteisėtai, jis gali pateikti skundą Duomenų apsaugos institucijos pirmininkui.
§ 5 Baigiamosios nuostatos
- Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti šias sąlygas tik dėl svarbių priežasčių. Svarbia priežastimi laikoma būtinybė keisti taisykles ir nuostatus dėl naujienlaiškio paslaugos modernizavimo arba teisinių nuostatų, turinčių įtakos Paslaugų teikėjo teikiamai paslaugai, pasikeitimo.
- Informacija apie planuojamą taisyklių pakeitimą bus išsiųsta Kliento el. pašto adresu, kurį jis nurodė užsiregistruodamas naujienlaiškio prenumeratai, likus ne mažiau kaip 7 dienoms iki pakeitimo įsigaliojimo.
- Jei Paslaugų gavėjas neprieštarauja planuojamiems pakeitimams iki jų įsigaliojimo, laikoma, kad jis su jais sutinka.
- Jei Klientas nesutinka su planuojamais pakeitimais, jis turėtų išsiųsti informaciją apie tai Paslaugų teikėjo el. pašto adresu: shop@outletbaby.lt, dėl to paslaugų sutartis bus nutraukta, kai tik įsigalios planuojami pakeitimai.
- Klientui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
- Naujienlaiškio paslaugų sutartis sudaroma lenkų kalba.
- Galimo ginčo su neprivilegijuotu klientu atveju kompetentingas teismas bus teismas, kurio jurisdikcijai priklauso paslaugų teikėjo registruota buveinė.